Uutisointia LOCARD-hankkeesta:
Tutkimus selvitti suomalaisten ruokamieltymyksiä: nuorille tärkeää helppous, vanhemmille terveellisyys (HS 19.8.2021)
Suomalaiselle hyvä hinta-laatusuhde on tärkein valintakriteeri ruokakaupassa (YLE, 18.8.2021)
Tutkimus selvitti suomalaisten ruokamieltymyksiä: nuorille tärkeää helppous, vanhemmille terveellisyys (Helsingin sanomat, 18.8.2021)
Näillä kriteereillä suomalaiset valitsevat ruokaostoksensa – hinta-laatusuhde tärkein, nuoret arvostavat helppoutta (MTV uutiset, 18.8.2021)
Suomalaiselle hyvä hinta-laatusuhde on tärkeä valintakriteeri ruokakaupassa – nuorille aikuisille helppous ja ruoasta saatava mielihyvä on muita ikäryhmiä tärkeämpää (Karjalainen, 18.8.2021)
Tutkijat selvittivät, kuinka suomalaiset vähentävät punaista lihaa: Nuoret aikuiset ilmastoystävällisen ruokavalion edelläkävijöitä (Yhteishyvä, 28.7.2021)
S-ryhmän asiakkaiden ostoskuitin tutkimuskäyttöön (Turun Sanomat, 29.6.2018)
S-ryhmän asiakkaiden ostoskuitit tutkimuskäyttöön (Lapin Kansa, 29.6.2018)
Suomalaisten ruokavalintoja tutkitaan yli 60 000:n S-ryhmän asiakkaan ostostiedoista (Helsingin Sanomat, 20.6.2018)
Ruokaostostiedot avuksi terveyden tutkimukseen (University of Tampere, 14.6.2018):
Ruokakauppojen ostostietoja tieteen tueksi (S-kanava, 13.6.2018)
Mitä löytyy asiakasomistajien ostoskasseista? Tutkijat selvittivät seitsemän eri tyyppiä. (S-kanava, 12.6.2018)